انتخاب دريچه براي سقف هاي بلند

در انتخاب دريچه براي سقف هاي بلند ، انتخاب هاي متعددي وجود دارد.

 

شايد معمول ترين انتخاب ، دريچه پرتاب بلند جت نازل باشد اما مي توان از دريچه مشبک هم استفاده کرد.در پروژه هاي لوکس از دريچه جت ديفيوزر ( شبيه به کره چشم ) هم استفاده مي شود.

 

توجه کنيم از دريچه هاي سقفي چهار طرفه در ارتفاع هاي بيش از 4 متر به ندرت استفاده مي شود.

 

انتخاب دريچه براي سقف هاي بلند

 

آيا سقف هاي بلند براي تهويه مناسب هستند؟

پنکه هاي سقفي ، اگر به درستي استفاده شوند ، مي توانند کمک زيادي به خنک نگه داشتن اتاق هاي شما در طول تابستان کنند. آنها گردش هوا را بهبود مي بخشند بنابراين نقاط گرم و خنک با هم رقابت نمي کنند. در حالت ايده آل ، آنها را در گرمترين قسمت هاي اتاق مانند نزديک پنجره هاي رو به غرب قرار دهيد.

 

چگونه مي توانم اتاقم را در سقفي بلند خنک نگه دارم؟

براي پايين آوردن دما در يک اتاق با انتخاب دريچه براي سقف هاي بلند ، يک فن کل خانه نصب کنيد. پنکه هاي کل خانه با يک کرکره اي که در سقف قرار داده شده است ، در اتاق زير شيرواني سوار مي شوند. وقتي هوا شب خنک شد ، پنجره ها را باز کنيد و فن را روشن کنيد. کرکره باز مي شود و فن از طريق پنجره هاي باز هواي خنک را به خود جلب مي کند.

 

چگونه يک اتاق بزرگ را با سقف هاي بلند گرم مي کنيد؟

4 نکته براي گرم کردن اتاق با سقف هاي بلند

پنکه هاي سقفي را نصب کنيد. اگر در حال حاضر پنکه سقفي نداريد ، بسته به اندازه اتاق خود با نصب يک يا چند کار را شروع کنيد. ...

بخاري هاي فن دار سقفي را در نظر بگيريد. اگر پنکه هاي سقفي به تنهايي مشکل گرمايشي شما را حل نمي کنند ، بخاطر اضافه کردن بخاري هاي فن سقفي را در نظر بگيريد. ...

گرمايش اضافي را اضافه کنيد. ...

گرمايش از کف تابشي.

 

چگونه مي توانم از سقف هاي بلندم بيشترين استفاده را ببرم؟

 

آويزان کردن آثار هنري بالا. با آويختن هنر و ساير وسايل تزئيني در آنجا ، از فضاي خالي قسمتهاي بلند ديوار استفاده کنيد. ...

درمانهاي پنجره را به سقف برسانيد. ...

از جزئيات معماري استفاده کنيد. ...

يک ديوار ويژه ايجاد کنيد. ...

از قفسه بندي به صورت خلاق استفاده کنيد.

 

سقف خيلي بلند چقدر بلند است؟

چه چيزي سقف بلند در نظر گرفته شده است؟ در بيشتر خانه هاي قديمي سقف هاي هشت فوت وجود دارد که زماني هدف ارتفاع استاندارد سقف در نظر گرفته مي شد. در همين حال ، خانه هاي جديد داراي سقف نه فوت هستند. اما هر چيزي که بالاتر از علامت نه فوت باشد به طور کلي سقفي بلند در نظر گرفته مي شود.

 

آيا خانه هاي داراي سقف بلند از نظر مصرف انرژي کارآمد هستند؟

در اينجا برخي از دلايلي که سقف هاي طاق دار ممکن است بر بهره وري انرژي خانه تأثير بگذارد وجود دارد: ... از آنجا که فضاي بالاي سر بيش از يک اتاق داراي سقف استاندارد داراي حجم هوا است ، کولر گازي براي خنک کردن متراژهاي مربع بيشتر کار مي کند. چرخه هاي طولاني A / C به معناي بالاتر بودن هزينه هاي خنک کننده ماهانه است.

 

آيا سقف هاي بلند فضا را هدر مي دهند؟

بله ، سقف هاي بلند فضاي زندگي را باز مي کنند. اما بسياري از خريداران خانه مي خواهند از فضاي هدر رفته در طبقه دوم و شايد يک اتاق خواب ديگر استفاده کنند. موضوعات مربوط به ناکارآمدي انرژي ، انتقال صدا و عدم دنج بودن نيز به تمايل براي سقف هاي پايين اشاره داشت.

 

آيا سقف بلند خانه ارزش افزوده اي دارد؟

سقف هاي بلند به يک خانه ارزش مي بخشند زيرا توهم يک منطقه بزرگتر و جادار را نشان مي دهند. آنها همچنين اغلب پنجره هاي بزرگي دارند که نور طبيعي را به اتاق ها مي افزايند. سقف هاي بلند مرتباً در ليست هاي شکار خانه به طور خاص قرار مي گيرند ، زيرا همه اين مزاياي اضافي را ارائه مي دهند.

 

چرا گرم کردن اتاق هاي با سقف بلند دشوار است؟

سقف هاي بلند باعث مي شوند فضاي اتاق بزرگ و باز باشد اما خنک شدن و گرم شدن آن دشوار است. از آنجا که هواي گرم بالا مي رود ، تلاش براي حفظ هواي گرم در جايي که مي خواهيد و جلوگيري از هدر رفتن آن در جايي که نمي خواهيد ، به چالش کشيده مي شود.

 

آيا سقف هاي بلند براي تهويه مناسب هستند؟

پنکه هاي سقفي ، اگر به درستي استفاده شوند ، مي توانند کمک زيادي به خنک نگه داشتن اتاق هاي شما در طول تابستان کنند. آنها گردش هوا را بهبود مي بخشند بنابراين نقاط گرم و خنک با هم رقابت نمي کنند. در حالت ايده آل ، آنها را در گرمترين قسمت هاي اتاق مانند نزديک پنجره هاي رو به غرب قرار دهيد.

 

چگونه سقف طاقدار را تهويه مي کنيد؟

تهويه سقفي با خرپا هاي طاقدار نياز به نصب دريچه هاي فرعي و اضافه کردن حداقل دو دريچه شيرواني دارد که در بالاترين سطح ممکن در ديواره هاي جانبي قرار گرفته اند تا هواي تازه از پيشخوان فرار کند.

 

دريچه هاي خانه من چيست؟

دريچه هاي تأمين در خانه شما هواي مطبوع را به داخل اتاق هاي شما مي ريزد. اين هوا از سيستم گرمايشي و سرمايشي شما ، از طريق مجاري شما خارج شده و از منافذ تأمين خارج مي شود. ... دريچه هاي برگشت در خانه شما هواي اتاق هاي شما را به داخل مجاري برگشتي شما مي کشد و به سيستم گرمايشي و سرمايشي برمي گردد.

 

آيا بايد تمام دريچه هاي خود را باز نگه دارم؟

وقتي نوبت به گرم شدن خانه مي رسد ، بستن دريچه هاي اتاق هاي بلااستفاده بيشتر ضرر دارد تا سودمند. با احتساب گرمايش و سرمايش هر ماه 50 درصد از قبض انرژي شما ، مهم است که دريچه ها را در هر اتاق از خانه باز بگذاريد تا هزينه هاي انرژي را کاهش دهيد.